poniedziałek, 2 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 roku

Rok 2016 był rokiem przełomowym. Były wzloty i upadki, ale zaliczam go do udanego. 

Poznałam wiele wspaniałych osób, spełniły się moje małe marzenia. 

Sara polubiłą w końcu wodę, i sama do niej wchodzi. 



Fot. Dioranne Furry Photos
W maju pierwszy raz w życiu zawitałam na psim event'ie - Latających Psach w Poznaniu, gdzie poznałam mnóstwo super ludzi, zobaczyłąm na żywo zawody, kibicowałam Alicji i Gabi we frisbiee, poznałam na żywo Skazę - moje małe marzenie <3 

Fot. Dioranne Furry Photos

2 lutego Sara skończyłą 9 lat, a 1 lipca Perła 13 
W maju również Perła przeszła mastektomię. 
Poznałyśmy nowe psy
Abi
Sonię [*]


Axela
Pusię (druga od prawej) 
Spędziłam cudowne wakacje z psem nad jeziorem

Jedyne wakacyjne foto z Boszkowa

Na koniec kilka filmików z 2016 roku w których Sarcz brał udział :) 

Szczęslwiego Nowego Roku i dużo sukcesów w 2017!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz