środa, 31 sierpnia 2016

Podsumowanie wakacji 2016

Wakacyjne lenistwo dobiega końca, niestety. Więc czas by je podsumować. 

Łącznie podczas tych dwóch miesięcy byłam w Poniecu dwa razy 



Z Klaudią w Lesznie spotkałyśmy się ok 5 razy


Dwa razy spotkałyśmy się z Marysią, Zuzią i Abi



Pierwszy raz wzięłam Perłę na spacer razem z Sarą i Setusem



Pierwszy raz spotkałyśmy się na dłuższym spacerze z Bartkiem i Axelem 



Pierwsze skoki Sary do wody 

Pierwsze wspólne wakacje nad wodą 



Oraz pierwszy raz wzięłam udział w dogtrekkingu. Początkowo miała iść ze mną Sara, ale po przemyśleniu tej sytuacji postanowiłam nie forsować staruszka i zastąpiła ją młodsza koleżanka  - Holy 

Nasza ekipa
Od lewej: Klaudia z Abi, Alicja z Gabi, Paulina z Setem, Weronika z Zee i ja z Holy 
Fot. M. Kwiecień



Holy, Gabi, Abi i Setus



Mimo iż nie były to jakoś mega aktywne wakacje, były to jedne z lepszych. Cieszę się, że tyle udało mi się zrobić w wte wakacje, i choć chciałam więcej, czas i pogoda na to nie pozwoliły, ale za rok może nam się uda zrobić to, co w tym roku się nie dało, kto wie? :D 






2 komentarze:

  1. przeczytałam ;) i niektóre foty się nie wyświetlają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zdjęć, to wiem. Dzisiaj bede je po południu ogarniac

      Usuń