niedziela, 28 lutego 2016

Dlaczego NIE?

Dzisiejszy post będzie o tym, dlaczego nie chcę szczeniaka. 

Teraz wszędzie, gdzie się nie 'obejrzę' tam szczeniak :D 
Na tę chwilę, jeszcze rozum panuje nade mną, dlatego też w moim domu nie ma jeszcze szczeniaka.
Rasę mam wybraną już od dłuższego czasu - Ci co mnie znają, wiedzą iż moim sercem zawładnęły Collie Smooth. 

W moim przypadku jest tak, że w domu mogę mieć maksymalnie 2 psy. Jeżeli będzie jeden, wtedy mogę myśleć o kolejnym. 
Ze smooth'ami jest na dzisiaj tak, że w Polsce jest 6 hodowli, z tego co wiem,a według moich statystyk ok. 30 collie smooth (liczyłam tylko wyhodowane w PL), a z tych wszystkich podobaja mi się tylko 5 psów. 
Mam swoje wymagania, widzimisie itp. xd dlatego większość smooth w Polsce mi się nie podoba xd. 
Chcę psa o delikatnym kośćcu,a większość psów tej rasy są masywne. Zdaje sobie z tego sprawę, że taki mają wzorzec i tak powinny wyglądac smooth collie, no ale cóż xd 

Ważnym elementem jest również Sara, która może nie zaakceptować szczeniaka, a tego bym nie chciała. Dlatego na pewno będzie to samiec, jeżeli się pojawi, nic nie wiadomo :P 
Z suczi jest już o wiele lepiej, niż było na początku. Będą z niej psy, ale to i tak jest za wcześnie, jak dla mnie. 


Często jest tak, że w miocie rodza sie i masywne i delikatne psy, ale żeby o tym wiedzieć, na stronach hodowli powinny być zdjęcia szczeniąt, które już są dorosłe, by można było wiedzieć, jak może wyglądać szczeniak po danym psie, ale tak jak pisała o tym Paula TU rzadko kiedy zdarza się, ze na stronie takie zdjęcia/informacje widnieją

Szczeniaka planuję mieć pi technikum/studiach. Wybrałam taki kierunek, w której nauki jest na prawdę dużo i obawiam się, że nie podołam wychowaniu szczeniaka.
Pozdrawiam :) 






3 komentarze:

  1. Posiadanie celu w postaci posiadania kiedyś nowego, wymarzonego psa jest świetna. Osobiście widziałam może 2 rasowe i z 3 psy w typie rasy, nie jestem super ich fanką, ale najważniejsze, że to tobie ma się podobać i ty będziesz z nim pracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia 😂💕 co do postu, jak juz ci pisalam, trzymam kciuki, za to zebys trafila na tego idealnego papi 💞
    jezeli chodzi o mnie, nastepnego psa planuje dopiero, gdy zaczne zarabiac, ew. na 18 tke, ale mam jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie mam w przypadku bc - podobają mi się psy o lekkiej budowie, takie między showami a workingami, a niestety w Polsce dominują dość masywni przedstawiciele tej rasy... Jak na razie też zrezygnowałam ze szczeniaka, ze względu na szkołę i mniejszą ilość czasu, za cztery lata pomyślimy.

    OdpowiedzUsuń